Siirry suoraan sisältöön.

Uusi kampanja käyntiin toukokuussa

Metsien Suomi näkyy ja kuuluu jälleen toukokuun lopulta alkaen, sekä uusin että viime vuodesta tutuin aihein. Keskeisessä roolissa on uutena aiheena monimuotoisuus. Laaja mediakampanja hyödyntää niin televisiota, radiota, ulkomainontaa, sosiaalista mediaa kuin verkkomainontaakin.

Perusviestimme on edelleen sama: metsä on kaikessa mukana. Yllätämme jälleen suomalaiset sillä, missä kaikessa metsä on meillä mukana, nyt ja tulevaisuudessa. Mukaan on otettu kaksi tärkeää aihetta, monimuotoisuus ja sen turvaaminen talousmetsissä sekä metsäenergia.

Koko metsäalan toiminta perustuu metsäekosysteemiin ja sen elinvoimaan, ja siitä huolehtiminen on metsäalan tulevaisuudesta huolehtimista. Kerromme, millä kaikilla tavoilla monimuotoisuuden turvaaminen on osa metsäalan arkista työtä, niin ammattilaisten kuin metsänomistajienkin.

Monimuotoisuus on yksi kevään kampanjan pääteemoista. Monimuotoisuudesta huolehtiminen on metsäalan tulevaisuudesta huolehtimista.

Monimuotoisuuden turvaamiseen liittyen tekeillä on myös uusi TV-mainos, joka kertoo talousmetsien luonnonhoidosta. Uuden mainoksen lisäksi TV-kanavilla näytetään myös jo ennestään tuttuja Metsien Suomi -mainoksia. TV-kanavien lisäksi uudet viestit luonnonhoidosta näkyvät myös ulkomainoksissa, sosiaalisessa mediassa ja artikkelimainonnassa.

Talousmetsien luonnonhoidon lisäksi kerromme toisena uutena aiheena metsäenergian tuotannosta ja käytöstä. Kanavina ovat ulkomainokset, sosiaalinen media ja artikkelimainonta.

Verkkosivumme metsiensuomi.fi on edelleen se paikka, missä tiiviit viestit avataan ja perustellaan.