Siirry suoraan sisältöön.

Metsien Suomi kannustaa lähtemään metsään

Metsien Suomen kampanjointi jatkuu marraskuussa, jolloin keskiössä ovat erityisesti metsien virkistyskäyttöön liittyvät viestit.

Miksi suomalaiset saavuttavat toistuvasti ykkössijan, kun vertaillaan kansojen onnellisuutta? Sitä lähti Ericin esittämä yhdysvaltalainen journalisti tutkimaan. Tulos kerrotaan TV-mainoksessa, jota Metsien Suomi esittää taas syksyn kampanjassaan.

Syksyn 2021 kampanjoinnin painopiste on ulkomainoksissa ja sosiaalisessa mediassa. Kerromme faktoja suomalaisten metsäsuhteesta virkistyksen ja ulkoilun kautta. Syksyn pimeydessä käyttöön pyritään saamaan ennen muuta valomainoksia.

Syksyn kampanja kertoo suomalaisten metsäsuhteesta virkistyksen ja ulkoilun kautta.

Kuva: Matti Immonen

Erityisesti sosiaalisen median lukuisia viestejä ajantasaistetaan. Sosiaalisessa mediassa jokainen voi osallistua kampanjointiin. Jakakaa siis viestiä eteenpäin, ainakin silloin kun saatte sen eteenne.

Monet viestit ovat tuttuja ja pidettyjä jo ennestään, mutta niitä esitetään hieman uudessa muodossa. Erityisesti Discovery Channelin televisiokanavilla esitettävä mainos sai suuren suosion jo viime syksynä, samoin kuin viime kesän kampanjassa.