Metsien Suomen syyskampanja levittäytyi jälleen laajasti televisioon ja sosiaaliseen mediaan lokakuun loppupuolella.
Vanhat ja tutut sekä myös uusi, metsien virkistysmerkityksestä kertova TV-mainos näkyivät MTV:n ja Discovery Channelin kanavilla lokakuun kahden viimeisen viikon aikana. Lisäksi Discovery Channel aikoo näyttää mainoksia pidempäänkin, jopa koko ensi vuoden.
Hanke näkyi samaan aikaan myös Facebookissa ja Instagramissa samaan aikaan. Sosiaalinen media ja TV-mainonta hyödynsivät samoja elementtejä ja tukivat menestyksellä toinen toisiaan. Sosiaalisessa mediassa järjestettiin myös Billebeino-tuotteiden arvonta, mikä näkyi kontaktimäärissä selvästi.
Kampanjoiden vaikuttavuutta tutkittiin seurantatutkimuksella ja sosiaalisen median tutkimuksella. Niiden perusteella voi sanoa, että Metsien Suomesta pidettiin yhtä paljon kuin kesälläkin ja viestinnässä esitetyt väitteet tunnistettiin lähes yhtä hyvin kuin alkukesän kampanjoiden jälkeenkin.
Metsien Suomen lentoasemakampanja jatkuu edelleen, niin kauan kuin sovittu kontaktiluku on saavutettu.
Metsien Suomi jatkuu myös ensi vuonna. Suunnitelmissa on ainakin TV-kampanja ja sosiaalisen median kampanja keväälle. Myös halukkuutta Metsien Suomi -siemenkiekkojen jatkotuotantoon ja levitykseen selvitetään parhaillaan laajalla rintamalla.