Siirry suoraan sisältöön.

Metsien Suomen uusi tv-mainos pääsi Voitto-kilpailuun! Käy äänestämässä Puunpaljastin ykköseksi

Metsien Suomen uusi tv-mainoselokuva Puunpaljastin on valittu 29. Voitto-kilpailun shortlistille.

”Metsien Suomi on viisivuotisen olemassaolonsa aikana profiloitunut hauskan ja oivaltavan mainonnan kautta. Sydämeenkäyvä ja informatiivinen Puunpaljastin sopii erinomaisesti Metsien Suomen brändiin”, Kaarina Aro sanoo.

Metsien Suomen uuden kampanjan teemana on ”puu taipuu yllättävän moneen”. 1980-luvun scifin henkeen toteutetussa mainoselokuvassa tyttö löytää kojeen, joka paljastuu puunpaljastamiseksi.  Koje näytää, että maitopurkki on sataprosenttisesti, pesuallas 70-prosenttisesti ja t-paita 20-prosenttisesti puuta.

Puunpaljastimen on ohjannut Markus Määttä. Mainostoimisto on Miltton ja tuotantoyhtiö Directors Guild. Voitto-kilpailun tuomariston puheenjohtaja Toni Tiusanen Bob the Robot -mainostoimistosta kuvailee kisan kovaa tasoa.

”Kirkas idea, vahva tarinankerronta ja laadukas toteutus – tänä vuonna näiden kolmen asian yhdistelmäkään ei ollut vielä tae shortlistalle pääsystä. Jokainen Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlistalle valittu työ pitääkin sisällään jotain hyvin poikkeuksellista, josta niin tekijät kuin tilaajatkin saavat olla erittäin ylpeitä”, summaa Tiusanen  tiedotteessa.

Voitto-kilpailun tarkoituksena on edistää suomalaisen mainoselokuvan tasoa ja arvostusta sekä kehittää tekijöiden ammattitaitoa.

Käy kurkkaamassa mainos ennakkoon ja kiritä Puunpaljastin Yleisön Parhaat Sekunnit -yleisöäänestyksen voittoon tästä linkistä! Voit voittaa upean 55-tuumaisen älytelevision.

Äänestys päättyy keskiviikkona 28.2.2024. Voittajat palkitaan Voitto-gaalassa 7.3.2024.

Lisätietoa
Kaarina Aro, projektipäällikkö
p. 050 374 5677
kaarina.aro(at)metsiensuomi.fi